Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, January 23, 2009

Bonus

Assalamualaikum w.b.t......
Alhamdulillah...ade lg bonus thn nie....setelah sorong tarik sorong tarik....akhirnye ade gak....tp kali nie lewat skit.....dlm awal bln 2 dptlah bonus......seronoknye xterkate lah.....kwn² aku yg lain pun dgrnye dpt gak bonus tp sorang mber aku nie xdpt....sian lak aku tgk dia....mengadu nasib kat dlm conference......increment pun insyaallah ade....masuk gaji bln February....tp dpt ganda lah sbb masuk bln 2...selalunye dpt mase gaji bln 1.....
Kdg² aku rase nasib aku xbaik tp ade lg org yg lagi xbaik nasib nye....insyaallah ade rezeki cumenye lambat atau cepat..... :-) ....dah dpt bonus nie mulelah berangan nk beli itu nk beli ini tp yg penting aku kena saving sbb bonus nie jelah yg dpt tolong aku menyimpan....harapkan every month nk saving....mmg xdelah....memanjang je 'sangap'....bak kate imah.....yg penting settlekan hutang²ku....okeylah aku nk siap² balik nie...nti kite smbung erk....

No comments: