Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 21, 2009

Semangat

Assalamualaikum w.b.t.......
" SELAMAT TAHUN BARU CINA "
Kepada mereka yg berbangsa china.....tp kawan² aku majoritinya berbangsa melayu.....aahhh xkesahlah, blog aku suke aku lah nk wish kan.....tahun baru cina nie aku cuti 2 hari....pastue dpt lak kabar gembira tambah lagi satu hari cuti.....bersambung cuti aku ke hari rabu....yahoooooooooooooooooooo....seronoknye lah......ntah ape ntah angin org tua tue nk bg cuti panjang sikit ntah......kitorg selalu ckp dia tue kedekut......tp kedekut dia xlah smpai tahap haji bakhil lagi....masih ade pemurah nye lagi.....alhamdulillah......klau dia kedekut xlah aku merase nk g shanghai..... :-) smpai ke hari nie pun demam aku xkebah² lagi.....selesema dh kurang sikit....batuk lak dtg.....tp syukur lah nasib xteruk....masih leh berjalan g keje lagi....... :-) ari nie aku bangun pagi rase cm satu semangat lak nk g keje......tp dlm hati tue berkate gak "macam nk kena marah je"....ye ke...?kdg² firasat hati tue menjadi kenyataan.....tgk je lah.....harap² lain jadinye...

1 comment:

iman said...

heheeheh bestnyer acik zura, ibu iman x dpt pun cuti.....acik zura jaga imanlah ari rabu tue, boleh??????