Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, March 13, 2009

Lunch Cheingmai

Assalamualaikum w.b.t.......

Nie gmbar mase aku g lunch kat Cheingmai....


Air pancut.....


Kawasan rehat



Satu yg aku kagum ngan mpat nie ialah....sayur² adalah hasil tanaman owner tue sndiri....belakang restoran nie ade kebun....tmpat makan dia lak ade bilik²...mmg cantik...klau sekali tgk ingatkan rumah...tp bile masuk dlm br lah th rupe² restoran....harga makanan tok sah ckp lah...mmg mahal...ktorg g makan kat sini pd ari jumaat 06.03.2009...nti klau ade rezeki kte try mkn kat sini nak....tp kenalah top-up²....lauk² dia pun okeylah....cume aku xpuas hati bile tomyam ade santan...pelik je rase nye....
Masa nie ktorg makan nasi berlauk...antara lauk yg d pesan ialah....sambal udang petai...perghhh selera...tomyam tp tomyam dia nie pelik sikit ade santan...eeee...xpnah aku rase....sayur cmpur(letak tepung jagung)....kerabu mangga....ikan siakap masak 3 rase....pastue ktorg makan desert-bubur sagu mata ikan....air lak air mineral je...hehehe....nie pun subcont aku sponsor....restoran nie terletak kat simpang depan komuter....tp nk masuk kedalam tue jauh gak lah....

Sekian dr aku yg menulis.....xbyk nk cite...

2 comments:

iman said...

wah!wah!acik zura, mkn jauh leh lak erk....heheheh erm sedap tue...ibu imanpun dh lame x g mkn kat situ...dulu mase bujang rajinlh.sbb ramai sugar daddy...hahahah( ibu kate)

Zura Tahir said...

itu pun org sponsor...klau xsponsor xde nye smpai ke situ...