Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, April 17, 2009

Trip to Cameron Highlands - Part 1

Assalamualaikum w.b.t.......

Pada 10/04/2009-12/04/2009....aku n famili g bercuti d Cameron Highlands.....sepanjang umurku 27 thn nk masuk 28 thn nie...inilah 1st time jejakkan kaki ke sana....tp aku xlah sedih sgt walaupun aku lmbat ke sana sbb ade jgak mber aku yg blm pnh g lg...ktorg bertolak dr umah kul 10 a.m pagi jumaat.....dr umah ktorg konvoi 3 kete....pastue jnji tunggu kat Tol Tapah tuk tunggu lg 2 kete...dh sampai mber abg aku ngan famili dia...ktorg tunggu lg satu kete...sekali drg br kat taman melawati....

So abg aku bercadang...ktorg jalan dulu then jumpe kat Lata Iskandar.....jln punye jln...smpailah ktorg kat Lata Iskandar....jln yg kona² buat ktorg mabuk kepala....smpai kat Lata Iskandar ktorg lepak mkn nasi lemak yg ktorg masak malam td....mmg excited lah nk g....
Jomlah jengah² gmbar kenangan d bawah nie....



Nie lah aku mase kat tol Tapah
Nie adik aku yg paling bongsu sekali....Wiyah

Nie kakak aku tgh korek² nk ambik air tin dlm tue...kecik sgt lubang nye...yg baju hijau tue abg aku yg second...

Nie lah permandangan air terjun Lata Iskandar....cantik x...?


Sekitar kawasan di Lata Iskandar...mmg bersih n selesa...banyak org dtg tuk bergambar...
Nie baru cite perjalanan ktorg dr umah smpai ke tol Tapah then Lata Iskandar....

Nti kite smbung ke episod kedua....
Wassalam....

No comments: