Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, May 7, 2009

Indahnya Hidup

Assaamualaikum....

hari nie aku rasa happy sangat
nak tahu kenapa....????

sebab aku dapat balik milik aku
sesuatu yang sudah lama tiada di sisi aku
sesuatu yang penuh kenangan dalam hidup aku
sesuatu yang penuh berharga padaku

sesuatu itu sentiasa bersama aku
tidak kira malam atau siang hari
sesuatu yang mengiringi perjalanan hidupku
dia ibarat teman aku yang mahu d jaga rapi

tapi dalam aku bergembira
teringat sesuatu yang sangat indah
tak mungkin dapat aku ulangi
untuk jadi memori kedua dalam hidup ini

segala-galanya amat mustahil
telah terpalit sekian lama
menjadi sejarah dalam diriku
tinggal hanya kenangan yang abadi

2 comments:

zh-ena said...

alhamdulillah dah dpt..mesti hati berbunga riang..bwk aku jumpa erk..

Zura Tahir said...

anytime... :D