Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, May 28, 2009

Nuffnang

Assalamualaikum

Sesungguhnya aku nie terlalulah lemah sgt psl IT nie....sikit² tue boleh lah...godeh sana godeh sini mmg kegemaran aku...nasib aku dpt...daptlah...kalau dh puas godeh² xdpt mmg angin satu kepala lah...tensen yg amat sgt....

Kelmarin aku try register nuffnang....pastue nk masukkan dlm blog....punye lah seharian aku buat....last to last aku biarkan je....dan smlm pun aku masih mencube walaupun keje bertimbun...aku xpuas hati selagi xdpt buat....aku tnye z.... aku tnye imah...aku tnye ena....drg xdpt nk tolong aku...imah try buat pun xleh gak...siap aku bg ID n password kat dia tolong buat kan...pun xleh gak...

Dia pun dh pelik n give up so dia suruh aku abaikan...tp aku tetap xpuas hati...aku cube n cube n cube....last² dpt buat...mmg adventure lah...mule² tue mmg dh give up gak....tp dek kerana prinsip aku "gagal sekali tak bererti gagal selama²nye"...aku pun terus kan lah...akhirnye usaha ku berbalas...dan aku leh tersenyum lebar....hehehe....

Aku dah pun serve nuffnang....berkat usahaku.....:)

Free Signature Generator

Free Signature Generator

No comments: