Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, June 13, 2009

3 Column

Assalamualaikum......


Fuhhhhh....penat siotttt......2 hari nie aku mengabiskan duit company dengan mengupdate blog aku dari 2 column kepada 3 column....dah macam² cara aku buat sume tak menjadi....tensennnnn yang amat.....hari nie aku berusaha lagi.....alhamdulillah jadi pulak.....


Aku teruja nak tukar kepada 3 column nie sebab biar nampak blog aku tue penuh sikit.....lagi pun kalau gune 2 column nampak macam limited sangat....hehehehe....belajar lagi sesuatu yang baru...tapi memang pecah kepala lah....

Nak tahu siapa sifu dan tonga aku......jeng jeng jeng...



^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^




Ena...nampak tue dia buat tanda peace...tue bermakna dia mengucapkan syabas kepada aku yang telah berjaya memecahkan kepala aku nie.....

Free Signature Generator

3 comments:

zh-ena said...

hahahah tanda peach erk ra

mmg pecah kepala buatkan

Puteri Satu said...

okla tu janji jadi kan dik...

Zura Tahir said...

betullah na...tp mmg adventure...

puteri satu-thank sbb sudi komen tuk blog nie...mmg puaslah buat bile dh menjadi..