Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, June 1, 2009

Ketentuan

Assalamualaikum.....

Teringatkan tarikh semalam d mana seorang lagi x-roommate aku, Siti naik pelamin....ini bersamaan dengan seorang lagi penghuni 309 yg belum bertukar status lagi.....iaitu AKU.... :D

Dulu mase last sem...mase tue ktorg tgh giat buat ulang kaji tuk final exam....xthlah idea sape...suruh ktorg listkan nama sape yg akan kawin dulu n seterusnye...dlm 8 keping kertas...lepas tue bagi setiap seorg....that's mean setiap org ade 8 keping kertas (termasuk sendiri nye listing) untuk d simpan.....

Mungkin aku dh terkena sumpahan kot....dlm listing aku sndiri, aku letakkan nama aku yg akhir sekali tuk bergelar PUAN....hehehhe....mungkin dek kerana tulisan itu lah yg buat aku smpai skrg blm kawin lg....hikhikhikhik...Siti adalah org ketujuh naik pelamin....mana lah th pas nie aku lak naik pelamin...hahahha...itu bermakna sumpahan aku telah berakhir....

Semua tue bergantung pd jodoh Allah....tiada sumpahan langsung...ignorekan je ayat sumpahan aku tue....berikut adalah listing sbnar..:

1- Kak Ija
2- Syairi
3- Yaya
4- Ita
5- Fisya
6- Ina
7- Siti
8- ......... (adakah aku..?mudah²an)

Sebenarnye aku nk masukkan listing setiap seorg dlm nie tp dek kerana masalah teknikal aku terpakse lupekan...nti klau okey...aku edit je lah...

Free Signature Generator

Free Signature Generator

No comments: