Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, June 24, 2009

Sekadar Peringatan

Assalamualaikum........

Pagi td smpai je opis aku tgk ade satu kete produa viva tersadai depan opis aku ngan cermin bhgn belakang pecah n wrapper ngan plastik hitam...aku ngan mber aku dh bertanye² kete sapa...naik je atas dgr kakak bos china aku tgh dok bebel² bercite kat mber aku...

Rupe²nye kete dia kena pecah mlm td....dia story..dia g makan ngan hubby dia kat Taman Mega Kelana Jaya...masa tue lah kete dia kena pecah...nasib baik dia bwk purse n i.c sume dlm purse...perompak tue dpt gaklah beg dia...dlm beg tue ade lah duit angpow birthday dia...xth lak aku bape amount nye...xtnye pun...

Memule dia ingat beg husband dia kena curi rupe²nye beg dia...bahaya lah skrg nie...rase cm kat mana² pun bahaya je...terutama sekali org ppuan...bg aku klau setakat kena ragut atau rompak xpe lg...klau kena rogol...erm...hancus terus masa depan....mesti hidup jd xkeruan kan...

Ada aku baca kosmo Ahad br nie...kes terjd kat Russia...seorg ppuan merogol 10 lelaki...hahhahahha....lawak sungguh....yg lg lucu bile 9 dr 10 org tue je yg buat report sbb lg sorang tue dia suke...wahahahahahha....biar lelaki nie takut sikit...selalunye lelaki bubuh smthing dlm minuman ppuan, nie terbalik....

Nasihatku....jaga lah diri memasing...sentiaselah berserah pd ALLAH...minta perlindungan dr NYA...berperilaku sopan terhadap org supaya tidak menimbulkan dendam...insyaALLAH kita akan selamat...amin....

Free Signature Generator

No comments: