Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, June 5, 2009

Syurga Cinta

Assalamualaikum.....


Sian kena ikat

Antara poster menarik

Semalam aku g tgk wayang....cite yg tgh hot spicy kat pawagam.....Syurga Cinta...ktorg tgk kat Cineleisure, Mutiara Damansara....sbnarnye aku xde lah xcited nk tgk tp dh mber aku sorang nie merengek² mintak temankan dia g tgk...so aku ikut jelah....


Seperti jangkaan aku...jalan cite yg biase....dan ending yg mmg dh kuduga....tp mmg tersentuh gak lah bile tgk...naknye masa watak Syuhada d permainkan oleh Irham....selain tue...Irham lakonan Awal Ashaari brjaya mbuatkan air mata aku bergenang kejap mase dia insaf n mahu balik ke pangkal jalan...huhuhu...touching la plak...


Lakonan Heliza pun mcm dh byk filem dia berlakon...xnmpak kekok sgt...pd hal itu first movie dia.....tp dia mmg cute...suke tgk muke dia...watak Ikmal pun menghiburkan jgak...ini tiket n resit ktorg....



Cinta terbahagi kepada 3 jenis..;

a) Cinta Dari Syaitan - Apabila keluar berdua²an, berpegangan tangan terus mengheret ke maksiat

b) Cinta Dari Jin - Apabila cinta d tolak..mule lah melakukan perbuatan syirik dgn menyihirkan si ppuan itu untuk terus berkahwin dgnnya

c) Cinta Dari Allah - Apabila sudah suka sama suka...lelaki terus masuk meminang...dan d persetujui oleh kedua² pihak...insyaAllah akan bahagia ke akhir hayat...itulah namanye Syurga Cinta

Aku suke dialog di atas...


Free Signature Generator

No comments: