Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, June 26, 2009

Tetibe Je

Assalamualaikum...

Sebelum lunch tadi tetibe je aku di sorong dengan keje yang banyak...tensen tue...bos pulak mintak cari bende yang dah berkarat...ade suruh cari alamat forwarding barang thn 2007 nye...tak gila aku nak mencarinye...siap dia suruh bagi date line lagi bila boleh siap.....

Aku cakap paling lewat esok pagi....hahahaha...ade nak hari nie sebelum balik....dah lah cari bende yang lepas²...nie tengah mencari lagi nie...uurrrgghhhh...sakit kepala aku...menjawablah aku esok...eeeee...tekanan memang memberi aku seribu sakit kepala...tapi sempat create blog...hihiihihi..

Free Signature Generator

3 comments:

Unknown said...

Uit.. rindu kt aku ke?? hahaha.. ko ni cuba jgn malas2.. pegi je ler buat keja yg bos suruh tu. ish...

iman said...

hahaha tutlh ko ol mcm x ol jer....

Zura Tahir said...

ituelah psl nye...tp ape yg bos aku nak tue dh dapt pun...itu pun dh nk balik...hehhe