Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 14, 2009

Aku Pun Pantang Gak

Assalamualaikum....

Member aku zie br abis pantang n dh pun start bekerja...adik aku plak minggu depan abis pantang.....drg nie pantang selepas bersalin...pantang org bersalin nie bkn setakat 44 hari je...klau nk ikutkan makan masa 100 hari br leh elok sepenuh nye (info dr idah)....

Tp jgn ingat org bersalin je ade pantang...org bujang cm aku nie pun ade pantangnye...byk gak bende yg aku xleh makan sbnarnye klau aku nk sentiase sihat walafiat...tp dek kerana degil aku gagah kan diri melanggar pantang itu....hehehehe...

Kat bawah nie ade beberapa gmbar yg menguji keimanan aku dan mungkin gak krg² sume....hehehe....terliur beb masa nk buat entry nie...mana x nye....tgk aje lah gambar kat bawah nie...

Ini hidangan yg aku sepatutnye xleh makan..:



Segala yg berkaitan ngan ayam....


Daging nie bikin aku sakit kepala n gusi bengkak....


Telur goreng tue...



Tue sotong ngan udang...alergik aku ngan bende nie....tp kekdg belasah je....tp kueh tiow tue mmg feberet aku...

Inie plak hidangan yg aku pantang gak...pantang nmpak...:



Buat tempoyak pun sodap...hehehe...



Huuuh...yg nie membuatkan aku meleleh...nasib baik nie boleh makan...



Kerabu nie buat aku kecur....



Popia basah...



Kuih sampan yg lazat...time puasa kuih nie glamor...


Free Signature Generator

No comments: