Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 29, 2009

Cashier Tue Salah Kira

Assalamualaikum...




Pagi td oleh kerana aku malas nk singgah beli kuih...aku g lah petronas...isi minyak langsung tue belilah roti ikan bilis....smpai je dlm petronas aku terus capai roti 2 bungkus...pastue g kaunter nk bayar tuk roti n minyak sekali...

Aku bg lah RM22.00...RM20.00 tuk minyak RM2.00 lagi tuk harga roti tue...satu bungkus roti harga dia RM0.70...so klau aku ambik 2 = RM1.40 lah kan...betul x murid²...??so balance aku dpt balik RM0.60 lah kan....

Tapi satu kesilapan telah berlaku bile cashier tue pulangkan RM1.30....so that means harga roti aku pd ari nie adalah RM0.35....murah x...???hehehe...dh smpai kete aku kirelah...mmg sah cashier tue salah kira....asyik berborak je...

>>Klau krg, ape krg akan buat...??

Free Signature Generator

6 comments:

~ain said...

buat dek.. next time, kalau pergi lagi suh dia kira elok2... tak pun bagi je duit dia tu semula dia.. kesian dia kena potong gaji sebab short duit!

kalau tak, seklai lagi.. buat dek je..

Zura Tahir said...

hahaha...bagus tue...xpun bg dia calculator

iman said...

hahaha aku tny ko ra, ko pulangkan ker x duit tue...;)

zh-ena said...

aku pun pernah terkena kat Petronas subang bestari tu..tapi aku terlebih charge la..tapi nsb baik la aku mmg kira dulu..sama gak kes asyik nak borak jea time buat keja..

Zura Tahir said...

hee...nie pun kat petronas subang bestarilah nie na

Zura Tahir said...

xpun sbb dh dlm kete...malas nk g balik...aku ingat aku terlebih bg duit...