Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 22, 2009

Hujan Di Pagi Hari

Assalamualaikum....



Kalau tgk keadaan tanah nie sure lah krg th kan...pepagi nie hujan dah turun dgn agak lebat jugak lah...walaupun aku xsedar hujan turun kan....tue tandanye aku tgh syok tido...kalau hujan turun berginilah keadaan halaman umah aku...

Dulu halaman nie penuh ngan pokok²...tempat menyidai baju....mmg xseleralah mata memandang...tp bapak aku n the geng telah pun menyimen halaman nie secara beramai²......bile ade kenduri kawin rase selesa sikit bile dirikan khemah kat sini...

Kat sini jgaklah ktorg adik beradik lepak² berborak, main badminton...ialah adik beradik aku mostly ppuan...so kawan ktorg pun adik beradik je...xyah cari kawan lain...kwn adik beradik lg senang...xyah nk merajuk²...leh kutuk mengutuk....

Free Signature Generator

No comments: