Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 23, 2009

Kawan Lama

Assalamualaikum...

Krg th nape aku selitkan gmbar mamat nie...rase sikit glamour....hehehe...jgn plak ingat mamat nie pwe aku....dia nie mber aku mase study dulu...klau x-student KPM sure kenal mamat nie...sbnarnye ktorg dh lama x bertanye kabar...

Lepas aje abis study kat KPM terus memasing bawak hal sendiri...ade x pun berjumpe masa roomate aku Fisya n Ita kawin...tp itu pun xsume nye dpt jumpe...bile dh jumpe nie mcm²lah cite yg kuar...

Aku saje buat entry tuk mamat nie sbb smlm tetiba aje dia invite aku jd mber facebook dia...dptlah ktorg bertukar² cite...mamat nie nk kawin 02 Ogos nie...dh langsung tue dia jmput aku ngan Elly datang sekali....

Ape yg terlintas dlm kepala aku bile tgk mamat nie ialah teka teki...aku n the geng dulu suke berbalas teka teki ngan dia...lagi sorang Farid a.k.a Trodak....drg berdua nie mule ngam ngan group aku mase sem 5 & 6....sbb drg je yg nk layan otak gile² ktorg...

Lupe plak aku nk bgth...nama dia nie Arif Nasrul...dorg panggil dia Aun...ktorg panggil dia Arif je...dia nie satu course ngan aku Business Study.....start same class masa sem 4.... dh nk kawin dia nie...

Doa aku tuk ko Ya Arif... :D ;

1- Semoga Jodoh Berpanjangan
2- Semoga Bahagia Ke Akhir Hayat
3- Semoga Jadi Suami Soleh
4- Semoga Di Murahkan Rezeki






Free Signature Generator

6 comments:

~ain said...

memang seronok kalau kita dapat jumpa balik kawan lama. at least kita tau apa khabar dia sekarang..

Zura Tahir said...

btul tue

zh-ena said...

ooooo aku kenal mamat nie..

ingat dh kawen :D

ko pergi ker ra wedding dia nnti?

iman said...

hahaaha....aku ingat arif mane lah td, ramai sgt bdk kolej name arif...

Zura Tahir said...

klau xde planning pape n klau aku th jalan...aku g lah... :D

Zura Tahir said...

ye ke