Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 2, 2009

Melepaskan Ngidam

Assalamualaikum...

Semalam aku melepaskan ngidam aku nk makan sate....alhamdulillah, ade rezeki lg nk merasa sate...walaupun bkn di Satay Station...hehe...sate nie mmg sedap...rempah² dia mmg berasa...kuah kacang dia pun okey...

Aku g makan ngan mber aku..aku ajak dia mkn sbb aku dh ngidam sgt kan...mengalahkan org pregnant lak aku nie...ktorg order 15 cucuk tuk 2 org nye makan..5 daging 10 ayam...air nescafe 'o' ais...pastue aku order tuk bwk balik umah plak...



Tinggal 4 cucuk je...yg lain dh masuk perut...



Tak byk pun aku order tuk umah...just 20 cucuk je...10 aym n 10 daging...harga standard RM0.60...aku teringatkan adik aku yg kecik tue nk makan sate dr ari tue lg...tue yg belikan tuk dia tue...aku klau makan sate mmg order sate ayamnye...kat sini ade sate perut...krg makan x..?

Sebenarnye aku nk snap gmbar matahari dh nk terbenam...mmg cantik matahari tue...warna dia oren seoren oren nye....tp tgh drive kan..tue yg susah nk snap tue...last² aku ambik jln raya je...menunjukkan betapa byknye kete kat malaysia nie...xyahlah bgth kat mana jln raya nie..carilah sendiri...hehehe...dlm malaysia jgak...

Free Signature Generator

4 comments:

zh-ena said...

mak aku pun dah ura2 ajak kuar mlm nie..tapi tgk la dulu mcm maner..aper lg kan mesti la mkn satay


nampaknyer kita berdua nie dlm kondisi skt la kan..aku pun asyik la terbersin..pedih hidung aku

Zura Tahir said...

nk buat cm ne dh virus tue menyerang

iman said...

erm...ko mkn satay subang ker ra?hahahaah.....erm pepepuni ngat tau kalau nk s satay station ajak aku, aku nak sgt g laik...

Zura Tahir said...

erm..ko nie dh kena jampi erk ngan kak nor..