Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 28, 2009

An-Nur Cafe Again

Assalamualaikum....

Inilah yg ktorg idamkan sgt...hahahha...akhirnye dpt gak ktorg makan kat sini...mana lagi klau bkn An Nur Cafe....boleh tahan gaklah rase nasi ayam dia...sup dia pun okey lah...air mangga dia marvelouseeehhh....



Air mangga aku ngan air cokelat ena tgh menyorok


Ais kosong ena...


Sup..


Ayam goreng...balik nie sure aku menggaru kakiku...siaplah ko kaki..


Sos...


Nasi ayam nielah yg ktorg nk sgt makan...hehehe...ramai org ckp sedap, tue yg nk rase tue...nasi dia lembut...

Ena lunch mate aku...ari nie dia nmpak bergaya sikit...xdelah sempoi sgt.....



Free Signature Generator

6 comments:

~ain said...

heheh.. sodapnya!! last statement sangat sempoi..
arini dia nampak bergaya sikit... eceh...

Zura Tahir said...

hahahha...tp betul ain...ari nie dia nmpak bergaya...

zh-ena said...

hehehehe gmbo aku dh kuar pun

Zura Tahir said...

sbb aku xyah cilok gmbar dr ko lg...hehehe...ada gaya2 org berlagak x...?..:D

zh-ena said...

wah statement.....:p

Zura Tahir said...

jgn marah...