Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 14, 2009

Restoran Vichuda, Kota Damansara

Assalamualaikum....

Ha...dah pun update...br lah aku bleh update side aku plak....smlm ktorg lunch sama² untuk kesekian kalinye...kali nie ktorg makan kat Restoran Vichuda Kota Damansara...rupe²nye restoran nie aku pnah gak lalu tp xpnah singgah pun...selalu aku makan kat Restoran De 5...sederet ngan restoran nie tp hujungggggg dunia....

Okeylah jom tenung tenung dan renung renung gmbar kat bawah nie...




Aku songlap tudung mak aku nie...first time pkai tudung cm gini...muka xboleh blah....malaslah nk make-up² nie...leceh...




Ena nie sempoi tul g keje...kalau aku dpt pkai cm gini hari² aku dh pakai...g opis pkai t-shirt ngan suar jeans...kasut xperasan plak....dia pkai selipar jepun ke atau kasut....



Meleleh tgk sambal belacan nie...tp tgh berpantang kan...aku xleh makan hidangan yg ade kaitan ngan belacan...salah satunye sbb resdung n lagi satu nye kaki aku nie...kan kena ulat air...klau aku degil gak makan sure aku menggaruk sekali gus ambik m.c...gatal merenyau xingat....



Nie plak nasi ladna ktorg...sbb aku lapa nasi kan so aku order lah nasi...kalau x nk jgak merasa kueh tiow ladna...yg aku plg suke kuah dia...sslluurrrppp...



Air aku asam boi...ena air apple...aku bg dia asam sikit biar rase masam² sikit...apple asam boi...sedap air nie...smpai opis pun terase lg asam nye....

Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

mmg best kan..next time semua sayur kat pinggan ko aku akan kebas..minta dr awal :p

Zura Tahir said...

erm...