Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 24, 2009

Special For U

Assalamualaikum.....





Gambar atas tue menunjukkan umur aku pd thn ini....hehehe...dah meningkat dewasa aku ini rupenye...lg 2 thn aku bakal masuk ke alam 30-an...lg lah sedih sbb dh semakin dewasa...uuuuwaaaaaa....

Belon tue bkn bermakna ade celebration....adik akulah beli...dah lama xtiup belon...mongah jgak d buatnye....sesak nafas...tgk belon nie teringat masa sukan kat sekolah...kena tiup smpai belon tue pecah...siap simpan kuku lg tue...x aci betul...

Sebenarnye entry nie aku dedikasikan pd mereka² yg ingat besday aku....x lain x bkn famili aku, mber² aku...antaranye...imah, ida, zie, ena & Lin...dan ada jgak kenalan blogger yg xsmpai setahun aku kenal pun sudi wish kat aku...kak aty ngan ain...

Thanks so much for u all...thn nie wish aje, manalah th thn depan dpt plak hadiah...wahahahhaha...gurau aje...mengingati tue pun dh cukup besar bg aku yg mmg x glamour... :D

Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

2 thn lg nak angka 3 kan..cpt2 kawen ra..

Zura Tahir said...

:D..