Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 7, 2009

Taubat

Assalamualaikum....

Aku sebenarnye nk menobatkan diri aku pergi CIMB Subang Airport...tp kena gak g sbb ade urusan yg blm selesai lg....tp segala²nye dh pun aku selesaikan lunch td....aku g ke sana bkn lah sesuka hati aku je nk g...xde urusan mmg x g...sbb parking sentiasa penuh aje...

Naik bosan nk mencari parking yg saban hari penuh aje...rase aku setiap masa lah...klau tmpat tue di announce ade bom brlah kosong kot...mase tue ko nk g cari parking mmg rambang matalah...hehe...tp klau ade amaran bom nk ke g...???

Masa aku buat loan ASB tue aku xbayar lg charge kebende²nye tue lah....so kena lah by hand sbb xleh nk deduct dr akaun aku sbb lain branch...branch aku kat Sg Buloh...sbnarnye nk g smlm tp sbb person incharges tue kuar so decide today lah...

Lagi pun smlm rushing nk ke sana ke sini...mmg penatlah smlm...puas gaklah berjalan....pas dh g CIMB tue bergerak ke MBB Subang Perdana lak...nk bank in cash....dh selesai tue singgah beli kuih wadeh....tuk kenyangkan perut...kuih makcik nie xsedap plak ari nie...masinnnnnn...

Free Signature Generator

No comments: