Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 1, 2009

Tertunai Sudah

Assalamualaikum....

Hari nie aku nak cerita pasal semalam...semalam lepas confirm kan dengan Imah yang aku nak ambik barang kat dia dan melawat Zie...lepas balik keje terus lah aku bergerak pergi Kg Kundang....dalam pukul 6.00 aku sampai rumah mak Imah...

Sampai je terus ambik barang dari Imah...lepas tue terus gerak ke rumah Zie...sampai je rumah Zie...Zie dah menunggu kat depan dengan anak dia Fatin....lebat rambut dia...hitam pulak tue....macam biasalah...bile dah jumpe nie memang akan berborak sakan....

Macam²lah yg diborakkan...tentang M.J...tentang pantang² orang berpantang...pasal majlis kawin adik Zie lah...pasal adik aku lah...bile Imah dengan Zie berborak pasal pengalaman memasing aku surelah diamkan mulut...aku kacau Iman...tepuk² dia...

Bila dia tak tahan aku kacau dia...mengadu dengan ibu dia...dah pndai cakap dah Iman...dah lama² sikit barulah nak sengih² dengan aku...bagi makan epal, bile nak buang sisa makanan pandai pulak tue bagi kat aku...hampeh betul Iman nie...

Tak banyak sangat main dengan Fatin sebab dia kecik lagi...kalau dah pandai cakap macam Iman baru best bawak main...Fatin pulak asyik nak berdukung...aku pegang Fatin sekejap je...lepas tue dia merengek²....terus bagi kat umi dia....pukul 0710 kita orang gerak balik...

Akhirnye tertunai sudah janji aku nak melawat Zie dan nak bagi adik aku pampers untuk anak buah aku yang baru Farzana....ada lagi nie janji yang belum tertunai lavi nie...ish ish ish...dh tunaikan 2 janji nie...lega selega leganye....lepas nie kita orang planning nak melawat Ija pulak...aku pun tak tengok lagi anak dia...

Free Signature Generator

No comments: