Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, September 3, 2009

Berpisah Jua

Assalamualaikum...




Salah satu pasangan artis yg aku suke tgk...Nana & Faizal...sbb drg nie low profile...mase bercinta xbyk gosip psl drg....masa alam umah tangga pun cm xde gosip je...xthlah klau aku ketinggalan...th² je nk cerai dah...

Punyelah ketinggalan aku xth pun drg dh ade anak...bile Nana failkan cerai br aku th drg dh ade anak sorang...baby boy yg berusia 17 bln...comeyyy sgt anak dia....lepas je kawin Nana terus sepi n focus pd rumah tangga..tp still bergolak jgak...kuasa Allah...

Faizal nie bg akulah suke melakonkan watak yg kurang pegang² n peluk²...betul ke... :D ...yg aku th dia selalu di berikan watak polis...mcm dlm cite Manjalara....dia pun xde nk cover² macho...berlakon pun selamberrr je...

>>Sorry klau statement di atas salah...peaceee



Free Signature Generator

4 comments:

zh-ena said...

aku lg la tak tau diorg nie bercerai..cepatnya kawen pastu nak bercerai

Zura Tahir said...

itulah artis...

iman said...

ERM...ITULAH KAN, AKU SUKA DIORG NIE SBB LOW PROFILE...HOPE X JADILAH BERCERAI

Zura Tahir said...

aminnn..