Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, October 1, 2009

Ina & Siti Datang Umah

Assalamualaikum...

Hari ahad malam bende yg x d duga telah terjadi...hehehe..cm suspen je bunyinye...pd hal xde bende pun...bende biase je yg jd...org dtg beraya...itu je....tp sape kah gerangannye...??? jeng jeng jeng....mber kolej aku....Ina & Siti



RINDUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


Mase drg smpai tue emosi sikitlah aku kan...mase salam n peluk tue nyaris deh nk leleh air mata nie...tp tahan...ialah kan hampir 3 thn kot ktorg xjumpe....last jumpe drg mase roomate ktorg Fisya kawin kat Sentul...thn 2006..

Gembira aku tgk drg sbb drg dh ade life sendiri...drg berdua bwk hubby memasing...tp drg blm ade anak lg....mase drg nk cari umah aku punyelah berkosak...ialah ceruk kg kan...hehehe...jap ina call..jap lg siti call...jap lg aku call drg...

Finally smpai gak drg kat umah aku...gembiranye lah...esok klau aku kwin xdelah drg susah nk cari kan......hehehe...bile dh lama xketemu nie mmg byk citelah yg d borakkan...so xdelah snap gmbar drg...

>>Hopefully pas nie kite (Room309) dpt berjumpe...Kak ija, Syairi, Yaya, Ina, Siti, Fisya, Ita & aku




Saje letak gmbar nie...waiting time...





Free Signature Generator

6 comments:

pensel said...

wahhh...mesti best dapat berkumpul kan...

Zura Tahir said...

mmg best tp itu xramai sgt pun

iman said...

asal aku ngan z dtg dulu ko x meleleh air mata erk..pada hal kiter wlpn dekat tp jauh kan....hahahah

Zura Tahir said...

buang air mata aku je menangis sbb krg...hehehe...baik aku simpan air mata aku....

zh-ena said...

laaa baru jea nak tgk muka terbaru diorg

Zura Tahir said...

xteringatlah nk snap gmbar drg...