Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, October 5, 2009

Kejam Sekejap

Assalamualaikum....

SAYA BANGGA JADI PEMUSNAH

Tak bolah blah ayat kat atas tue....sbnarnye aku xsuke nk membunuh nie....berdosa...tp sbb dia dh mengganas kan...aku terpaksa...itu yg kuar ayat kat atas tue...hehehe....klau dpt kat adik aku Izah mmg dh kena lenyek².....sbb tue adik beradik aku ckp aku lembab nk menampar...pdhal xkose aku nk melayannye...ape yg aku bangga sgt jd pemusnah tue...

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^




Nie haahh..nyamuk...




Free Signature Generator



4 comments:

zh-ena said...

ko bkn pemusnah tapi PEMBUNUH eheh

Zura Tahir said...

lain maksudnye erk...hehehe...pembunuh tue kejam bunyi nye

~ain said...

ain pernah dapat surat cinta.. ada mamat ni dia sangat lawak. dia cakap dalam surat tu, dia sanggup buat apa saja walaupun membunuh....... lepas perkataan membunuh tu terus je dia sambung kat next page.... nyamuk..

budak lelaki ni pernah kene tumbuk dgn my bf (hubby ain laa) sebab berebut ain tau..

serius ni.. tak tipu.. hahahah

Zura Tahir said...

waaahhhh...smpai cm tue sekali...