Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, October 16, 2009

My Lunch Today

Assalamualaikum...

Murah rezeki ari nie....ade sorang staff india ktorg belanje nasi lemak tuk sume sempena Deepavali....thanks so much...terkejut gak td kan tetibe ade kakak cleaner tue distributekan nasi lemak nie...

Tp aku plg bertuah sbb dpt 2 nasi lemak...hehehehe...ntah cm ne ntah kakak tue leh bg aku 2 ntah...aku nk pulangkan tp sbb aku tgh online kan...so aku anggap rezeki ari jumaat....alhamdulillah...

Ari nie bwk bekal smbal cili ikan sardin...tp xbwk nasi...ingatkan tghr just nk beli nasi je....sekali dh org belanja kan so xyahlah aku bersusah payah kuar beli nasi....hehehe...ari nie ktorg lunch makan nasi lemak aje...peaceeee...


Bekalan aku ari nie....☺




Inilah nasi lemaknye...lauk ayam goreng...lg satu aku dpt smbal kerang...




Free Signature Generator

2 comments:

~ain said...

rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari

Zura Tahir said...

sbb xtolak lah tue dpt 2 bungkus tue ain