Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, October 27, 2009

Saje Je

Assalamualaikum...

Di kebosanan yg tahap cipan nie....aku malas nk buat keje yg semmgnye menunggu tuk settle...tangan aku ngan sendi² aku dh tahap nk menangis mengadap keje sehari suntuk ari nie...sehari suntuk ke aku ngadap...asal smpat update blog...hehehehe...

First week next month aku xdpt cuti sbb kena tarik ke third week...20hb 11 kan Raya Haji...so nk direct kan cuti tue yg tarik cuti first week....terase lama plak nk smpai ke hari raya haji tue...jenuhnye...

Minggu nie n minggu depan schedule aku cm pack je...chewahhhhh...Kelab Sukan opis aku nie xabis² nk buat survey je...tp seronok sbb dpt jenjalan...hehehhe...insyaAllah minggu nie ktorg g survey kat PD tuk aktiviti kelab ktorg....

Minggu depan plak...adelah rahsia yg terulung....yg xbleh di citekan skrg....sbnarnye ape aku nk ckp kat sini ialah...aku tgh melayan bosan yg xberkesudahan....bosan yg menjadi²....opppsss...xbaik merungut....subhanallah zura...

Okeylah smpai sini jelah...


Free Signature Generator

No comments: