Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, October 24, 2009

Susun Gadget

Assalamualaikum...

Aku jd fining kepala nk susun gadget aku tue cm ne.....mmg aku dh lama nk letak gadget tuk followers kat bhgn atas bg menghargai followers aku...tp sbb dulu followers aku xseramai mana so pndai² lah dia dok sidebar area...

La nie..oleh kerana followers aku dh smkin ramai aku beranikan diri tuk letak kat atas entry tue...nmpak lah cm molek sikit kan....bg aku sume gadget tue penting kalau boleh sume nk letak bhgn atas...tp klau sume letak atas xdelah krg nk merajinkan diri scroll down kan...

Bile² mase sahaja gadget aku nie bleh berubah ikut mood dan keadaan semasa....so ntikanlah setiap inci perubahannye...kalau ade sbrg persamaan itu hanyalah kebetulan sahaja...itu bukti yg kite mempunyai naluri yg sama...☺



Free Signature Generator

2 comments:

Puteri Satu said...

klu tak betul susun gadjet...blog jadi semak kan....

Zura Tahir said...

mmg pun kak...kena kreatif lah...