Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, November 12, 2009

Sorry, Wrong Number

Assalamualaikum...

"Wrong Number"

Eeeeeeeeeee....geram aku...aku dh ckp ko tue salah number...xreti bahasa ke...lg nk call...ingat aku repair mesin ape...nie ayat getus dlm hati je...kang ckp kat org tue mahunye tiap ari dia call...naya je...dulu selalu aku dpt calling dr number aku xkenal..


"Hello...ah keong ada"
"wrong number lah"
"Hello...ah kiat ada"
"U salah number lah"


Itu je lah dialog aku bile wrong number naik kat handset aku nie...td pun ade number aku xkenal naik lagi...rupenye number nie pnah naik dulu tp aku xpick up...malas sbb th dh sure salah number...so kali nie pick up sbb nk xplain yg dia tue salah nber...

Dua kali plak tue call...xpuas hati...agak dlm bape minit dia call lg tp gune nber lain & org lain...ingat aku xth agaknye..dah ade sore² kat belakang mahunye aku xth...aku mulelah hot...klau x mmg apek tue dh kena bambu ngan aku....

Tapi nie dulu nye kisah...thn lepas...sorang mamat nie...nk call kawan dia dpt ke aku....pastue saje je antar msg salah...nk ngayatlah tue...then smpai ke hari nie pun aku still kawan ngan mamat mereng nie...hehehe...jahat aku panggil dia mereng...

>>Korang cm ne plak...???



Free Signature Generator

10 comments:

~ain said...

ain pulak.. selalu ada wrong number call cari PETER RAYMOND.. ceh.. sape laaa PETER RAYMOND ni pepandai je petik no phone aku jadi no phone dia..

Zura Tahir said...

hahaha...sesuke je...tp kan ain mase memule dulu rase cm nk tukar nbor je tp bile pk2 balik...bodohlah klau tukar sbb org salah call...so buat dek je

Redbloodsnow said...

sgt geram kan zura bile timer caller yg x paham bahasa mcm ginie kan. terase cam nak maki² jek...hehehehe


:P

Zura Tahir said...

mmg pun...klau ade senapang gajah tembak je...

LEMONADE said...

sy n kwn2 time bosan2 sllu buat2 slh num nk cari kwn. haha pastu kalau kena yg jwb fon 2 pompuan mmg terus letak la. xde maknanye. Kalau yg angkat 2 lelaki, mula la agenda.. kahkahkah jahat gila. konon2 nk cari kwn lama la, pdhal saje nk layan. ~ngeee

Unknown said...

Pnh gek org salah no. Tapi mamat indon le plak..aiyak!!

Zura Tahir said...

gatalnye ko ye elis...tp best kan buat cm tue...bile kena kat diri sndir th plak marah...hehehe..

Zura Tahir said...

alamak...nie betul2 wrong number nie izah..

zh-ena said...

selalu gak dpt call yg mcm nie..klu yg lelaki tu bila kita dh ckp salah no terus nak ckp berkenalan..aku mmg menyampah la terus matikan talian..tak layan hehehehe

Zura Tahir said...

hahahha...bengong tul