Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, December 7, 2009

Keje (Tensen) + Kenduri

Assalamualaikum....

Ari sabtu br nie aku ade jemputan kenduri kawin...ingat lg x ade satu entry aku yg ini...kenduri kawin dia nie lah aku g....cantik jugak lah dia nye decoration tuk makan beradab...malas nk snap gmbar so krg imagine sndirilah...hihihi...

Oleh kerana keluarga pengantin berasal dari indonesia tp dh bermastautin lama kat sini...so perkahwinan ini surelah mengikut adat di sana...xlah 100% tp dr segi pakaian...cara menyambut pengantin lelaki...

Memule tue malas aku nk g sbb ingatkan nk g repair kete aku yg satu nie ngan bapak aku....tp dek krana perut lapakan...rajinkan lah diri...hehehe...ktorg konvoi pas balik keje...sepatutnye ari sabtu nie cuti sbb 1st week....

Tapi dek krana satu projek yg nk urgent ktorg kena keje...memasing berbulu je...mana x nye dh ade planning ngan famili tetibe dpt memo kena keje...gggggrrrrrrr....tensen beb tp g jelah keje ngan muka xikhlas...

Nie sourvenier dr keluarga pengantin...dpt small purse n kerepek....


Haaahh..ini hadiah byk² nie tuk ape ye...next entry ye...





Free Signature Generator


2 comments:

Unknown said...

Ambil pengalaman Zura..nanti kena time U senang..hee

Zura Tahir said...

hehehhee..curik sikit idea...