Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, January 19, 2010

Bawak Balik Hamper

Assalamualaikum....

Okeylah nie keputusan aku main bowling ari tue...hihihihihi...malu plak nk bgth sbb xmenang...group aku dpt nombor last sekali dgn jatuhan pin sbyk 1805 tp kekecewaan aku terubat sikit bila aku dapat tempat kedua for individu female higher score...alhamdulillah...


Nielah hamper yang aku dapat...dgn jatuhan pin 258 untuk 3 game...sikit kan...

>>>Jangan lupe ambik award dan comment di Banner Wish Contest ye...

Free Signature Generator


10 comments:

zella y said...

wah...boleh tahan tu dpt tmpat ke dua... ;)

ardinihumaira said...

Nak ciket! Err...nak banyakkk!

Tak malu..hehe

Legasi Piston Pecah said...

boleh ajar aku main bowling

Zura Tahir said...

nasib je tue zella...rezekilah org ckp...

Zura Tahir said...

alaa dini...dah abis dah melantak...ehehehe...

Zura Tahir said...

ajar..???hehehe...kena jd guru plak...xde hal nye...

A N A K - A N A K K U said...

tahniah ra....atleast menang gak..hikmah ramai y xdtg kan...

Zura Tahir said...

ramai xdtg tp mostly ada gantinye...tp sbb ppuan xramai yg main so aku bleh bolot beb...hahahaha...lg pun the best bowler thn lepas tgh pregnant...akulah ambik tahta...i win....

azie said...

share kit... he he he

Zura Tahir said...

hhee...lambatlah ummi ckp..dah abis dah pun... :)