Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, January 7, 2010

Habuan Berjalan Dalam Gelap

Assalamualaikum.....

Tgk gmbar kat bawah nie confirm krg th aku terlanggar something...merah tue...ade sikit benjol atas kening aku tue...ini pun still rase sakit lagi...ape dah jadi erk...???hihihihi....ini kes aku terlanggar pintu biliklah nie...kena plak kat bhgn kayu keras....

Mlm tdlah nie...ingatkan nk turun bawah buat air...sekali bukak je pintu gelap gelita tp lampu bilik aku on lagi...pastue aku tgk gelap xjdlah nk turun...terus aku off lmpu bilik aku...pastue letak balik choco instant kat tmpat asal...dekat ngan tingkap....

Nasib baik ade cahaya samar² dr tingkap...dh pastue nk g lah tutup pintu...alamak gelap...teraba²lah aku...ingat kan tangan smpai dulu kat pintu sekali kepala aku smpai dulu...gedegaannnggg....kebabooommm...addooiiiiiii....

Terdiam aku kat situ gosok² tmpat yg kena tue.....dah pastue br aku pasang lampu tido aku...ceh pintu...ko khianat tuan ko sndiri...nak gelak pun ade...tp menahan sakit....klau berdua ke bertiga mahunye gelak sakan...

So pesan aku kat sini...jgnlah krg berjalan di tempat gelap...klau xterhantuk kat mana²...buatnye tangan terpegang benda panas...dh melecur...itu satu hal...klau nye tetiba krg teraba sesapa ke...sapa nk jwb...jd kes sexsual harassement....




Addooiiii....cakitnye...




Free Signature Generator


12 comments:

Redbloodsnow said...

hehehe...a'ah. tuh lah bahananya jln dlm gelap...hikks

onniey84 said...

be carefull zura..
seb baik tak luka

Zura Tahir said...

nk buat cm no zie...dah pandai sgt g tutup lampu pastu berlagak cm hero plak bjln dlm gelap...

Zura Tahir said...

hehhe...klau luka berbalutlah jawabnye...cm pendekarlah gamaknye...

Unknown said...

Adoi ai...
Sakitnyeee...
Tapi x pe..still maintain cumel..hehe

hakiminwizan said...

alah..ciannya cik zura cayang nie..terhantuk kat pintu..kalo buatnye tersungkur...pastu terhantuk..lagi teruk..mesti ada yang hilang gigii....

YanDarwisy said...

Alah ciannyer dia....

Zura Tahir said...

hhehe....benjol tue mmg comel izah sbb terletak atas kening....hihihi...

Zura Tahir said...

uisshhhh...klau tersungkur ngan gigi hilang alamak xdelah entry nie...hehhe

Zura Tahir said...

a'ah ciankan yan...hehehe...still sakit lg nie..

norhaizan said...

lorrr..kesian nyer kak zura..make sure pas ni jgn dok jln dlm gelap kay..

Zura Tahir said...

pas nie nk pasang sportlight plak kat setiap sudut...biar teranggg...