Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, March 13, 2010

Alahai Anak Buah Aku Nie

Assalamualaikum.....

Nie anak buah aku Muqri....bln 9 thn nie umur dia genap 2 tahun....dh nk meningkat usia nie memcmlah perangai yang buat orang lain angin ngan dia....tambah plak mak aku back up dia...menjadi² lah dia...rosak rosak...

Macam Umairah anak Ena...Muqri pun skrg nie makan dh tak nak orang suapkan....semua nak pandai sendiri...makan plak tue nak guna sudu je...klau tak de sudu pandai plak tue mintak...ish ish ish...byk kerenah....




Uuuuiiii...perut dia...



Free Signature Generator

6 comments:

Sharinginfoz said...

seronok tengok telatah muqri

~ain said...

zura.. perut di tuuuu.. gigit kang!

zura jom laaaa join pertandingan meneka cerita di blog ain..

Zura Tahir said...

hehhe...keletah budak2 mmg menghiburkan...

Zura Tahir said...

eh...ain ade buat contest jgak ke...nti zura terjah erk..

zh-ena said...

perut tu sama mcm perut laki aku jea
hehehehehhee

Zura Tahir said...

hehhe...nk berlawan kot