Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, March 17, 2010

Dinner Di Halaman Kasih Sambil Cabut Undi

Assalamualaikum.....

Semalam ktorg dinner kat Halaman Kasih kat Kuang...1st time aku ke sini...sbb ktorg ke sini ialah nk cabut undi sempena KAMI : 1st Giveaway....pemenang untuk giveaway ktorg nie dh pun di ketahui oleh ktorg....

Klau krg nk tgk hadiah krg terjahlah blog Ena erk...


Gambar candid...sempat lg Ena buat peace...tahu aje dia aku nk snap...


Ice Lemon Tea - RM3.50
Spaggetty Bolognise - RM9.90




Free Signature Generator

6 comments:

zh-ena said...

sedap tak spegetti dia ra
tak sempat nak rasa kat ko skit

Zura Tahir said...

erm...boleh lah...tp xpedas...

YanDarwisy said...

seronoknyer....

Zura Tahir said...

mmg seronok yan...dpt jumpe mber kan...huha2 lah jwabnye

A N A K - A N A K K U said...

asal ko amik gmbr belakang aku ra...soundlh skit nak candid...hahahah

Zura Tahir said...

laaa...dh kata candid xdelah aku sound..hehehe...okeylah tue ko kan tgh melakukan pendaratan kecemasan...hahhaha