Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, March 17, 2010

Sapa Nak Hadiah

Assalamualaikum....

Sapa nak hadiah....skrg nie mcm giler nk bg orang hadiah plak aku nie...hehehe....sapa nk hadiah bukan senang erk...krg kena teka bape harga purse kat bawah nie...klau jawapan krg tepat atau sipi² org tue lah pemenangnye...okay start from today krg trylah teka ye...nti aku umumkan bila²...terbuka kepada sume...syaratnye krg teka then bg komen dlm entry nie...klau komen tue kat entry lain reject terus...hehehe...




Sapa dapat teka...




Free Signature Generator



17 comments:

azie said...

saya teka RM 24.90

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

eh org org pertama dtg!!

ada can nie nak menang ni!!

jawapan kina kan

RM189.90 only

nOtaKaKiKiNa: betOl x?

mama wanie said...

nak teka jugak..
RM 59.90

A N A K - A N A K K U said...

ra aku teka ra...teka erk ra...boleh erk aku teka ra, ko jgn marah erk ra....ra aku teka erk..harganyer ialahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh esoklh aku bgtau...mlm nie aku pk lagi...hahahahah

Unknown said...

RM30 kot hahaha

ke RM149.50

anin said...

mahu teka rm 49.90 bole?

Ogy said...

ogy rasa dlm rm99.90 kot

|| NaFiRaa || said...

urmmm.. nak teka jugak lah...

Rm 49.90

muehehehe... main teka jek nih!!!

A N A K - A N A K K U said...

raaaaaa aku rase jawapan aku same dgn ko
ahahahahahaha aku tau ko suka no 7 so mesti harga purse nie RM 7?RM17?
RM 27.70? RM 37.77? RM 47.70? RM57.70? RM 67.70? RM 77.77?...heheheh lastly RM 29.90...ade x y samer?

ardinihumaira said...

alaa... dni fail bab meneka2 ni. huhu... tapi ni adik dni suh tolong tekakan untuk dia... RM 159.90?

Zura Tahir said...

xpe teka lagi...jawapan nye akan dia bgth kelak...

Zura Tahir said...

hahaaha...byk harga ko teka mah...tp jawapan dia ...jeng jeng jeng...ntikan aku buat entry

Nea Flerida said...

nk teka jugak!!

rm89.90, xpun...
rm149.90

haha.. main teka jerk

Unknown said...

RM79.90 kot.

Harga lepas sale...huhuhu

mamapp said...

salam zura, nak teka gak.

rasanya RM 139.90

sipi tak? hehe

Zura Tahir said...

ntikan jwpan nye ye krg...

fiezah91 said...

Agak2 je ni..miahaha.. RM 187 kot... :D