Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, March 23, 2010

Tembakau Pulak

Assalamualaikum...

Ish Ish Ish Ish...abah aku nie...tak sambut seruan kerajaan langsung...kerajaan suruh berenti merokok...tapi dua jenis rokok dia hisap lah nie...satu yg dalam kotak biase tue jenama Pall Mall, satu lagi manualnye rokok...gulung ngan tembakau...

Nak berenti susah tapi kurangkan lah...kebanyakan doktor suke bagi nasihat "Kurangkan Merokok"....tapi bukan "Berenti Merokok"...sbb rokok nie ketagihan dia lain mcm sikit...org yg pnah nk berenti pun hisap balik...

>>>Ape-ape ajelah ye Abah...


Kalau cucu dia ade...tak dapet deh nak menggulung tembakau tue...




Free Signature Generator



2 comments:

A N A K - A N A K K U said...

pakcik merokok merosakkan kesihatan...;p

Zura Tahir said...

bapak aku xbace plak blog aku mah...nti aku bgth dia erk...hehehe