Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, March 30, 2010

Tertonggenglah Janji Elok

Assalamualaikum....

Ini radio kat area department aku...nak tertonggeng ke nk terbalik ke janji siaran tip top...klau aku tak belitkan ngan wayar telefon mulelah bunyi cm dalam gua...kekadang tue satu frekuensi boleh dgr dua siaran...

Akulah yang rajin cari siaran nie sbb pening kepala aku dgr siaran yang macam mati laki je bunyi nye...kalau tak buat cm nie siaran cina je yang elok...lain hampeh...aku bukak siaran ERA fm je sbb suke dgr celoteh giler Pak Nil Ngan Pak Din...

Pagi je aku suke dgr ERA sbb ada sawancara...drama sebabak...teka bunyi...mcm² lagi lah...klau sawancara mmg buat aku pecah perut ketawa...smpai aku download dalam hset sbb nk dgr berkali²....





Free Signature Generator

2 comments:

Whoohuu! said...

Kadang tu sayup2 I dengar chanel tamil kat hits fm... hahaha

Zura Tahir said...

pulak...hahhaa