Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, May 7, 2010

Dapat 2 Juta

Assalamualaikum.....

Pepagi bukak je terus dapat tag dr Smile to The World....best jgak jawab tag nie kan sbb dia nk bg aku berangan dapat 2 juta koo...bkn calang² amount tue...aku mulekan pagi ku dgn berangan...manalah th berkat pagi Jumaat...ceh...

Soalan dari Cik Senyum :

1 - Bgth sapa yang baik hati bg tag ini

2 - Tag pd kengkawan krg untuk sama² berangan ngan korang

3 - Pastue g lah announcekan kat drg pasal tag nie

4 - So bile dh dapat 2 juta pe lagi beranganlah...so ape yang krg nak?

5 - Mcm mana caranye kite nak dapatkan 2 juta di alam realiti?

(soalan ini telah di ubah ikut suke aku tapi kehendak soalan nye masih di kekalkan kualitinye)

Ini plak jawapan aku :

1 - Okey...yang bg aku tag nie cik senyum...walaupun ktorg br je jd kawan (folow mengfollow) dh dapt tag dari cik senyum...

2 - erm..aku nk ajak ramai² berangan ngan aku...imah, zie, ena, ida, liz, cik izah, ain, elis, wani, noj, onniey, ramai plak nk ajak nie...krg klau kawan aku krg buat tag nie untuk temankan aku berangan...boleh..??

3 - Okey...kalau berkesempatan erk..

4 - Ini soalan best nie...hehehe...
  • Nak beli banglo sebijik mcm dalam game sim yang aku main tue..
  • Nak bawak satu famili g naik haji...
  • Derma kan pada fakir bin miskin...budget baik je..hahahha..
  • Untuk duit tue maintain je kan maksud nye ade cash in n out...aku nak create jenama perfume jenama 'Aura 7'....perghhhh...bestnye ade jenama perfume sendiri...
  • Beli kete proton satria neo idamanku...dapat plak colour maroon...wow..
  • Pastue dah fullstop...tak yah berangan lagi....

5 - Betul kata cik senyum...rompak bank..pastue masuk penjara...habuk pun tak rasa...hahhaha...masuklah peraduan Power Root...hehehe...



Free Signature Generator

No comments: