Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, May 21, 2010

Moto Yang Boleh Berhubung

Assalamualaikum....

Ini phone Motorola L6 (lupelah)....ini phone aku dulu...sampai skrg masih hidup bernyawa...alhamdulillah...tapi phone nie sudah pun berpindah milik ke tangan adik aku Ceah...aku beli phone nie pada tarikh 09.01.2007....

Phone nie rezeki selepas aku dapat kete aku pada 05.01.2007....mase tue aku rase mmg best sgt sbb ape yang aku nak di tunaikan Allah Taala....walaupun phone nie bknlah kategori phone mewah tapi berbaloi bagi aku yang br setahun keje masa tue...

Sekarang nie aku guna balik phone nie sbb line phone aku dah kena bar daaaaa....so aku gune kan nombor phone adik aku sementara tunggu hujung bulan nk settlekan bil....masalah lah klau tak de phone nie kan...

Terutama kite nie ppuan...sapa duga ade emergency case...dah nama pun emergency sure lah org tak tahu bile jadi...tetiba rase nak ambik balik phone nie...hahahahhaa...kejam n buruk siku btul aku nie...



Mengimbau banyak kenangan ngan phone nie....

Coklat pun dorang bleh buat key chain....





Free Signature Generator

4 comments:

..nOj.. said...

tpn ni nipis gile kan? best jugak pakai tpn nipis nipis ni. teringat nokia butterfly yg kecik tu. teringin betul nk pakai tpn kecik2 skang neh

Zura Tahir said...

yup...nipis sgt...memule pkai rase takut2 je nk gune...

Unknown said...

aha.. mintak balik ek? siannye..

phone aku pun baru je kene bar.. n semalam g bayo! rabak aku ra.

Zura Tahir said...

xdelah...mintak sementara..adik aku suruh gune dulu...

okeylah tue dh bayau...aku nie tunggu gaji zie br bleh bayau...phm2 sendirilah..