Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, June 3, 2010

Mood Aku Pagi Ini

Assalamualaikum....




Hai morning sume kawan²ku...mcm bunga kat atas tue mcm tue lah mood aku pagi nie...rase ceria je nak pegi keje tapi rase maleh nk settlekan keje tertunggak yang berlambak atas meja aku nie...

Pagi nie aku bawak kete dengan mood yang tak nak mengalah ngan kete lain...ceh...rase cm bergaya je bawak kete dengan tidak pedulikkan kete lain...kahkahkahkah...tp tetap berhemah dan berhati²...safety first...

Kepantangan aku kalau tgh drive phone berbunyi baik msg masuk atau incoming call...klau msg tue just tgk pastue tolak tepi tp klau incoming call, mmg aku tak angkat...nak berenti tepi jln malas plak....

Malam tadi pun lepas makan mata mule lah kuyu...msg masuk pun ala² je aku reply....pastue dah tak tahan sgt aku pun tido tak sedar diri....sedar² je alarm phone bunyi pukul 6..."ah...dah pagi ke..."dengan malas aku bangun jgak...

>>>Okey itu je cite tuk pagi nie...


Free Signature Generator

2 comments:

Unknown said...

adeh...cam mood aku semalam jek..huhuhu

Zura Tahir said...

hehehe..mood ko lmbat sampai kat aku...