Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, July 26, 2010

Ampang

Assalamualaikum....

Ini aktiviti aku ari sabtu pas balik keje...pegi Ampang umah Mak Lang aku tgk adik sepupu jatuh moto....langgar kon naik ngan mber dia...serun tgk luka dia...sbb tuelah bapak aku tak bagi anak ppuan dia ambik lesen moto...bahaya....

Bestnye aku g umah Mak Lang aku nie bile barang yang aku order dah sampai...barang ape tue..hehehe...adelah..org ppuan nie kan pantang ade catalog mulelah nk berhutang...hutang lama tak abis lagi dah buat buku baru...

Pergi ptg dalam pkul 4 lebih balik umah smpai pukul 130 pagi...erm...aku terus balik umah kakak aku sbb klau umah mak aku nie tak bleh bangun lambat...nti siren berbunyi...so umah sendiri tue suke lah nk bgn pkul bape pun...

>>>Aku snap gmbar on the way ke sana je...smpai sana maleh nk snap...





Wiyah...


Wah zana ooii...cantik tapak kaki tue..babab kang...


Orang byk pk...lah nie dia suke kerut kening...aku suke tgk bdk² kerut kening...nmpak cute je...


Aku dera Izah drive sbb aku ngantuk br lepas balik keje...smpai kan g isi myk aku maleh nk g bayar...hehehe...nasib baik adik aku tak kesah...nak balik umah aku drive sbb takut anak dia meragam...


Tak abis²lah mak aku nie ngan camera....



Loktang...krg pnah dgr word tue...mcm kecohlah maksud dia...nie bile dia dh terase nak mak dia...budak kecik nie bile dh ngamuk tak boleh di pujuk...tapi sempat lg tue pegang kasut dia...nak g mana ntah...


Sebahagian umah Mak Lang aku...nmpak kerusi jelah...




Free Signature Generator


6 comments:

ardinihumaira said...

wahh cool mak akak dengan camera. ;)

Nea Flerida said...

tiba2 rndu kt femly.. huhu :(

akk, long dress tu ada jer.. but kna order dlu.. 30/31 hb nih nil nk hntr order.. nnt kalau akk zura nak, inform nil sblm 30hb k ;)

AngahSayang2314 said...

wah advace la mak zura ngan camera tapi kalau mak angah mesti dia tanya..

Zura Tahir said...

hehehe...be cool...mak moden dini...

Zura Tahir said...

alahai sian nil...

k nti akak sms ke..

Zura Tahir said...

ala...itu pun anak2 yg ngajarnye angah...