Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, August 20, 2010

Alhamdulillah Menang GA

Assalamualaikum....

Alhamdulillah dulu aku ucapkan sbb aku telah pun menang tuk giveaway yang aku masuk nie...mase dok nengok sapa menang...scroll down sekali tgk nama aku tempat ke-3...alhamdulillah...bertuah jgak aku nie...hihihi...

Hadiah yang di berikan mmg aku minat sbb aku nie suke kumpul barang² cenggitu....buat perhiasan...nti aku showkan pe barangnye erk...


Ambik dr blog Mama Mika...empunya diri yang anjurkan GA nie...




Free Signature Generator

8 comments:

oya said...

bestnya

YanDarwisy said...

Congrates...best tuh!

Unknown said...

tahniah ra..!

saya_arief said...

tahniah3..
:D

maszmadi said...

tahniah!! rezeki di bulan puasa kan..

|| NaFiRaa || said...

wahhh.. tahniah~ murah rezeki betol bulan pose nih~

ardinihumaira said...

tahniah sis! ;)

Zura Tahir said...

terima kasih sume...:)