Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, October 27, 2010

Stok Minyak Wangi

Assalamualaikum....

Ari senin malam aku dapat lagi stok minyak wangi...sebab dah ramai orang kat opis nie dok tanya nak beli...so pada malam sepi pi pi pi....sepupu aku antarkan...so malam tadilah baru nak kemas² kan sbb nak bawak kat opis...

Asal aku open table nak kemas je datang budak kecik nie mengacau....eeee...banyak geram sama ini budak...rasa nak cium² je...tengah² nak snap dok sibuk je nak nyelit...


Rasa nak gigit² tangan debab dia nie...


Di bukaknye beg tue nak ambik satu...

Nie botol yang belum laku² lagi...


Ini sample...so sapa berkenan bolehlah terus order...jari aku yg luka tue ntah bilelah kena aku pun tak tahu...nie sesuai tuk sapa yang main basket ball..hihihi


Bau nie mmg sedap...erica...

Amore girl mmg sedap...soft je baunye....


Dashing nie bau tuk lelaki...perrghhh...rase nak guna bau nie plak...mmg best bau dia...dah macam² jenis bau aku guna...tapi bau pertama aku guna kenzo flower....



Free Signature Generator

8 comments:

ardinihumaira said...

whoaaaaaaaaaaa banyaknya! :D

|| NaFiRaa || said...

wehuuu~ ingatkan stok sendirik pakai tadi.. kalo sendirik pakai.. memang stok untuk setahun la ni..

oya said...

byk tu tok..smpi baby pon geledah nengok nya..

Zura Tahir said...

klau sendiri punye mmg bestlah dini...tp nie org punye..

Zura Tahir said...

sethn nafira...klau kena hantu perfume mcm sy...xyah sethn...3/4 thn dh abis...hahha

Zura Tahir said...

itu budak byk lorat lah oya..

~aSHa~ said...

wah byknye...

Zura Tahir said...

mmg banyak sbb xlaku..haha...