Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, November 25, 2010

Aku Dah Try Super Max 5+1

Assalamualaikum...

Masa aku buat entry nie...Dini mintak aku bgth rase sachet yang aku dapat nie Super Max 5+1 nie...oleh kerana aku sendiri pun nak tahu rasenye...semalam aku telah mencubanye...nak tahu pe rasenya....meh scroll smpai ke bawah....


Mesej Dini suruh aku try....

Air sejuk yang aku just agak² je...klau ikutkan kena 300ml...

Sachet yang aku dapat tue....


Meh bubuh dalam cawan isi air sejuk td...


Dan lepas tue....shake kan dia sampai korang rase penat...hehehe...lastly korang minumlah...rasenye nak tahu tak..


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

SANGAT SEDAP DAN LAZAT (TAK TAHU NAK DESCRIBE RASE YANG MACAM MANA)...DINI NAK LAGI...TAK PUASLAH MINUM SATU SACHET JE...HEHE



Free Signature Generator

6 comments:

oya said...

ooo..sedap ek...skang sume ade perasa bg sedap..kalau x sedap payah nk telan..

ardinihumaira said...

wahh...
teringin gak dni nak try ni.. dni tak dapat supermaxx.. sobss... dni dapat try cocoa collagen dengan figure up je huu lain2 kasi hadiah GA

Unknown said...

supermaxx nie utk ape? kuruskan badan ke?

Zura Tahir said...

tue cara nk bg org telan oya..

Zura Tahir said...

cocoa collagen tue cm menarik je..terase nk beli plak just tuk tambah energy..

Zura Tahir said...

sbnarnye sy pun br je cube...itu pun dapat sbb menang GA dr blog Dini..klau nk info lanjut kat sini...http://suffahbeautyshop.blogspot.com