Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 15, 2010

Hari Sukan Wiyah

Assalamualaikum....

Okey tibalah ari ahad...ari sukan dak Wiyah...seronok tengok budak² comel bersukan...aku pegi lambat sikit sebab bangun lambat...malam tadi susah nak tido...lagi pun ari ahad...hehe...aku pegi ngan anak buah aku Muqri je...nasib baik dia duduk diam dalam kete...kalau tak haru...

Nie acara tarik tali...adik sepupu aku masuk acara nie...yang tengah mengerut kening tue dialah...


Nie plak tarik tali bahagian perempuan...adik aku Wiyah masuk....

Haaaah..tue yang ada pelekat biru tue dialah tue...


Paling depan beb sebab memula lawan kump dia kalah...masa tue dia bhgn tengah...ntah mcm mana ntah dia bleh kedepan...nasib menang dik...kalau tak buat malu je...dapat tempat ke dua...

Nie acara bawak bola pingpong dalam sudu...dia dapat tempat ke dua...nmpak tak aku square kan tue dia lah tue...ada lagi satu acara jahit baju...tapi tak de gambar...acara tue pun dia dapat tempat ke dua jugak...
Mak aku tengah godeh ape ntah dalam beg dia tue...adik aku Ain ngan Ceah...

Abang aku yang sulong ngan anak dia Nurin...adik ipar aku Faiz...adik aku Izah ngan Zana...yang hujung tengah duduk tue tiada pertalian saudara ktorg ye...
Kakak ipar aku ngan anak dara dia...

Izah ngan Zana....

Aaahhhhh...wiyah dapat hadiah...yang bagi hadiah tue pakcik aku...orang kuat UMNO tue..

Ini adik sepupu aku plak dapat hadiah...

Wiyah dapat lagi...

Malu² je nak bagi hadiah...mase nie adik aku Ain record aku plak snap gambar je...alamak lupe nk load gmbar rumah dorang...issshhh...rumah kuning menang rumah tercantik...


Free Signature Generator


No comments: