Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, December 28, 2010

Bila Bantal Memanggil Di Kala Hujan

Assalamualaikum.....

Ingatkan nak online sampai betul-betul mengantuk tapi hujan lah pulak...line pun kureng sikit malam nie...nie haah bantal peluk, selimut, bantal kepala ngan 2 bantal kecik aku nie memanggil-manggil pulak....

Eh bape banyak bantal aku guna tuk tido erk...ermmmmm...aku ada satu bantal kepala, bantal peluk satu dan 2 bantal kecik....4 jenis rupanye....korang tido guna bantal banyak tak...aku kalau tido memang suka guna bantal banyak...sebab banyak posisi nak di letakkan...hihihi...

>>>Okeylah...selamat malam...nanti sat bantal...aku nak offlinelah nie...
Blogger Templates

4 comments:

emieysandra said...

tidowwwwwwwww time!

A N A K - A N A K K U said...

ra, org ckp, kalau org y tdo bnyk bantal nie, mksdnyer dia kurang keyakinan diri....heheheheh tp pada aku best tau, di mana² bantal;p

Zura Tahir said...

hujan je tido...

Zura Tahir said...

ye ke mah...erm...tp best pe tido bantal byk..