Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, December 27, 2010

Cuti Krismas Nie Pegi Mana

Assalamualaikum....

"cuti 2 ari g mana?"subcont aku bertanya...
"dok umah je lah"aku sambil tersengih...

Sapa sangka kan rezeki manusia nie....aku rasa bersyukur sangat dengan rezeki dari Nya....dua hari cuti nie aku berjalan sakan....memang bestlah...jalan² sambil mandi laut....pegi sabtu pagi dalam pukul 7 lebih...sampai sana pukul 3 lebih....

Aku pegi mana erk...???Tak banyak gambar menarik dapat aku snap...


Sampai kat jeti kena booking chalet.....

Kawasan di jeti...


Anak buah aku Zairah...

Nie dah sampai ke jeti Pangkor....


Teksi di sediakan untuk ke chalet...satu keluarga RM15.00...


Suasana laut di Pulau Pangkor...

Makcik ngan adik sepupu aku....

Siaran tak berapa cantik...tapi dapat jugaklah tengok kartun...

Aksi manja....

Suasana malam di sepanjang pantai...ramai orang....

Chalet tempat ktorg menginap.....


Chalet tepi jalan...cantik..nie mahal harganya....

Pantai yang under construction....

Arrow tue tempat tunggu teksi...

Mencacatkan permandangan sikit....

Dah nak balik dah...



Sekitar permandangan di Jeti Pangkor.....

Nie bot ktorg....


Dari dalam bot....

Aiyaa uncle..mau tido bentang tilamlah...





Sampai ke jeti Lumut....

Ini je yg aku dapat...adelah beli selai baju t-shirt ngan sandal....
Blogger Templates

18 comments:

attyfir said...

Salam zura

lama dah tak pergi pangkor..

Zura Tahir said...

kalau pegi sekrang pun tgh constructionlah kty...

ardinihumaira said...

bestnye akak..
dni cuti duk umah je sob sob. tak dapat bercuti. abah busy

~ain said...

LAMANYA tak pi pangkor.. Dah lama plan nak honeymoon yang tah ke berapa puluh kali kat pangkor..

tapi, sampai sekarang ni tak pi pi.. Sabo je laaaa...

Ya ALiya said...

lumut tu memang slalu g,tempat2 lepak2 kalau boring....pangkor tu dah lama tak terjah....

wahida said...

wow...pangkor!! mana FM utk akak? hehehe...

A N A K - A N A K K U said...

erm...best tue ra...aku org perakpun x smp g...hahahahaha

oya said...

best tu...asik jalan2 je ek k.zura ni

emieysandra said...

bestnyer pi melancong..:D

Zura Tahir said...

xpe dini..nti dh xbz dptlah g jenjalan...

Zura Tahir said...

hehehe...xpe ain..ade rezeki x kemana...

Zura Tahir said...

elok terjah Ya..nti pangkor tue lari..hehe

Zura Tahir said...

ala...kak...pegi pun main aci redah je..org ajak kite g lah tp pulus xbyk..

Zura Tahir said...

xpelah mah..ada rezeki dptlah pegi...

Zura Tahir said...

a'ahlah kan oya..akak pun xsangka bulan nie je 2 kali g area perak..

Zura Tahir said...

melancong sambil mandi pantai...best tue emiey...

|| NaFiRaa || said...

nak tau detail sket pasal bajet ke sana.. tiket bot bape? harga chalet bape?.. ehehehe

Zura Tahir said...

okey..tiket boat g balik RM10.00 sorang...pastue naik teksi nak ke chalet in family Rm15.00...chalet ada mcm2 harga sbb ada byk jenis chalet...yg ktorg pegi nie satu malam RM250 sbb krismas...klau hari biase xthlah..ada chalet yg RM180-RM300...tgk jenis chaletlah...