Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, December 16, 2010

Nak Lagu Apa..Mintak Je

Assalamualaikum...

Sebenarnya blog lirik aku tue sekadar untuk simpanan lagu² kegemaran sendiri je...tak sangka plak ada respon yang baik dari sorang member blogger iaitu Wahida.....thanks Wahida...Wahida mintak lagu Sejiwa dari Spring...

Aku dah pun muat turunkan dalam blog aku tue...aku buat auto post esok pagi pukul 8.00 a.m...so kalau nak berdendang ngan lagu tue boleh lah jenguk ye Wahida...elok jugak kalau korang buat permintaan lagu..berupdatelah sikit blog aku tue...hehe...

>>>Lagu terlalu banyak so kekadang lupa nak post lagu ape..boleh plak blur sekejap...kalau korang mintak InsyaAllah aku tunaikan..

Blogger Templates

6 comments:

attyfir said...

nanti leh terjah ..kalo bosan2

Zura Tahir said...

boleh je kty..nk buat permintaan pun boleh..heheh..dh mcm dj je sy nie..

[sutera kasih] said...

nti bleh req kt sini la ekk..best2

wahida said...

wah...sonoknyeeeeee...tima kasih awak...nnt nak request lagu lagi la...hehehehe

Zura Tahir said...

erm...kena buat formlah gamaknye sutera...

Zura Tahir said...

boleh aje wahida...