Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, January 4, 2011

Follower Ke Tujuh Puluh Tujuh

Assalamualaikum.....


Mintak print screen ye Lisa....

Haaaah..nape aku tunjukkan bende alah nie yang aku print screen dari blog Lisa....sebab aku jadi followers dia yang ke 77....ala tahu-tahu ajelah aku kan memang suka sangat nombor 7 nie...so apa yang aku nmpak berkaitan ngan nombor nie aku akan abadikan dalam blog nie....

>>>Silalah layan kerenah ini budak ye...jom jom jadi follower dia...blog dia sweet sangat...
Blogger Templates

6 comments:

IFA Athirah said...

wah!cantik ar nombor!

Unknown said...

ingatkan ko menang hadiah dr dia td.. ekekek:D

Zura Tahir said...

erm...no 7 mmg terindah..hehe

Zura Tahir said...

hehe..xdelah zie..tuelah masa nk buat entry nie pun xcitednye aku mcm dapat hadiah plak..kehkeh

Redbloodsnow said...

teruja kan kak bila tgk follower increase kan :) tahniah kak zura ^_^

Zura Tahir said...

mmg teruja zie..bygkanlah bkn senang nak jd blogger yg d kenali...payah tue nk naik smpai ke hari nie..