Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Sunday, January 16, 2011

Kenangan Bersama Arwah Jezz

Assalamualaikum.....

Pagi nie aku bukak blog Amy Liana...sebab dia dah lama sangat tak update blog...katanya lap top dia rosak...bila tengok kat blog list aku blog dia naik atas...so amy dah pun kembali berblogging...

Baca punya baca....aku bacalah entry sebelum yang the latest....Takziah Buat Blogger Jezz....sapa Jezz pada aku....???aku mengenali Jezz tak lama pun....sebab sebelum arwah meninggal dia sempat tunjuk ajar aku pasal PRINT SCREEN....

Masa tue aku rasa arwah memang seorang yang tak lokek dan seorang yang tak sombong...walaupun dia punya followers yang ramai dan pada aku dia cukup dikenali....bila aku mintak ajar....aku terima respon yang cepat....

Sebab tue aku dapat rasakan yang arwah seorang yang senang di dekati.....terkejut jugak bila dapat kabar yang arwah sudah tiada....sebab blog dia dah setahun tak berupdate.....dengar pulak cite dari Amy yang arwah masuk hospital....

Memang betul kata Amy....arwah seorang yang suka bagi komen kat blog followers dia.....sebab tue bila mengenali arwah aku dapat rasakan aku mudah mesra dengan dia....semoga arwah di tempatkan disisi orang-orang yang beriman...aminnnn....

>>>Bila pulak turn kita...???adakah kita sudah bersedia....??



Entry terakhir arwah Jezz....

Blogger Templates

14 comments:

Anonymous said...

al-fatihah buat jezz..tu la kan kak..arwah xsombong dgn follower die..smua dia layan..smoga di aman di sana..amiin...

Zura Tahir said...

INSYAALLAH...amy akak tersalah bg komen psl jezz kat entry amy yg lain...sorry erk..

Anonymous said...

xpe2..amy baru je letak gmbar arwah..gmar last arwah..masa tu dia dh sakit..huhu

Relevan said...

Al Fatihah untuk arwah Jezz.. saya pun pengikut blog arwah..

'' Kematian adalah satu perjalanan untuk menuju kepada sebuah kehidupan yang kekal abadi ''..

Salam adik ..

lady-D said...

Al-Fatihah tuk awah jezz..semoga arwah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..Amin..

Kalau cakap bersedia mmg x bersedia tp kita perlu bersedia gak kan..kalau dh smpai ajal mmg xkan cepat @ terlewat walau sesaat

ardinihumaira said...

agak terasa kehilangannya... semoga ditempatkan dikalangan yang terpuji dan diredhai, amin..

Zura Tahir said...

ooo..ye ke...kalau xsalah akak tue gambar yg dia suke...

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

Salam Takziah & Al-Fatihah utk arwah

oya said...

sadis je bile teringat kan

Zura Tahir said...

waalaikumsalam...ye betul tue relevan...

Zura Tahir said...

tuelah kan d_la..xsedia pun kite tetap akan kembali pada Nya jugak...

Zura Tahir said...

mmg dini...terasa sgt...mcm xpercaya pun ada..

Zura Tahir said...

semoga arwah d tempatkan di kalangan org2 beriman ya joy..

Zura Tahir said...

walaupun xlama kenal dia tp terasa jgak kehilangan dia oya..