Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Sunday, January 23, 2011

Mood Blogwalking

Assalamualaikum....



Memula aku akan on laptop or pc kat opis.....pastue aku akan tengok perkembangan blog aku (komen, cbox, followers, nuffnang, latest update dr bloglist)....dah display depan mata....baru aku menyeru semangat mood masuk dalam diri...kehkehkeh...

Cara aku berblogging sumenya bergantung pada mood...bile time mood membuak-buak...maka banyaklah entry yang akan aku update...tapi kalau tak de mood....adalah satu je entry yang update....tapi sebenarnya no idea masa tue....

Pada followers aku yang dah lama ikut jalan cite aku...walau macam mana pun aku akan terjah blog korang....aku paling suka tinggalkan jejak dengan memberi komen....melainkan kalau aku tak tahu nak komen ape...baru aku akan shout kat cbox dorang....

Aku akan utamakan blog yang dah lama dengan aku itu pun kalau dorang update....pastue member yang rajin bagi komen kat aku....itulah blog yang aku wajib terjah....tapi tak bermakna yang lain aku abaikan....

Aku bukan jenis "bile ko lawat blog aku, br aku lawat blog ko"....sapa yang update...blog itu aku terjah....bukan sbb ko bagi komen br aku terjah...it's not me...aku akan terjah sesapa saja yang update itu pun tengok pada mood menerjah....

Bagi follower baru....kebiasaannya aku akan follow blog dia dulu...bagi komen pada entry yang aku rase menarik pada aku...shout kat cbox dia....then masukkan blog dia dalam bloglist aku...esok-esok baru aku terjah blog dia...

Kekadang bila time nak balik (opis)...baru mood menerjah datang tau...kekadg tue lagi 15 minit nak balik br aku blogwalking...ceh...kekadang tengah dok sibuk-sibuk settelkan keje mood tue datang...hampeh...macam mana nak terjah sampai 50 blog nie...erm...

>>>Lapar la plak..minum air neslo je....masih mencari mood bw....
Blogger Templates

12 comments:

Cikgu CTE said...

buatlah pe yg termampu....kdg2 x leh paksa org nak ulas teks kite...klu dh baca pun kira okeylah jugak...

lady-D said...

arini smgt gak dla BW n komen sbb sistem kat opis tgh down maka dla xleh wat keje..hehe..pelagi, serang abis2an la..hehe

emieysandra said...

dh lme xblogwalking..uhuk3
but emiey akn utamakn blog yg sllu singgah k blog emiey, mcm akak ni:)

Zura Tahir said...

ye betul tue cikgu...drg dtg membaca pun dh cukup baik bg kite...

Zura Tahir said...

hehe...mcm nk g berperang je d_la...

Zura Tahir said...

time kacih emiey...mana yg update akak singgahlah...tp org ppuan laju nau update x ter catch up...

hana said...

nh ngah BW la nh..
=D

Ya ALiya said...

slow2 la BW ni...mana yg sempat insyaallah ya pun akan terjah blog zura ni....hhehehe

Zura Tahir said...

bw ngan senyuman ye hana...

Zura Tahir said...

sama lah Ya...kekdg sbb masa ngan keje..mana sempat dptlah terjah...

Kak Amy said...

Perghhh!! persiapan macam nak pergi berperang je he3..

Zura Tahir said...

hehe..perang dengan blogger...